Verzending en ophaling
Ontdek hier de antwoorden op veelgestelde vragen over ons verzendproces en ophaalmogelijkheden.
Voor verdere vragen staan we altijd voor u klaar.
Voor verzendingen in België en Nederland onder de 125€ rekenen wij een verzendkost aan. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
België:
Bpost (thuislevering): € 8.50
PostNL (thuislevering): € 8.50
Mondial Relay (pakketpunt): € 5.15
Nederland:
PostNL (thuislevering): € 10.50
Mondial Relay (pakketpunt): € 7.50
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die geplaatst worden zullen op maandag, woensdag of vrijdag verzonden worden.
Onze producten worden vaak met de hand gemaakt en zijn hierdoor niet altijd op voorraad en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. De meeste producten worden na 2 à 3 werkdagen verzonden (flowerhoops zijn 2 à 3 weken).
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Bpost/PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00u en 18:00u plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Ja hoor, wij verzenden onze producten naar België en Nederland.
Indien de producten moeten geleverd worden buiten deze landen neem je best even contact op voor een exacte verzendkost.
U krijgt een e-mail nadat de bestelling is ontvangen door Bpost of PostNL. In deze e-mail zit een link waar u uw bestelling kan volgen.
Geen e-mail ontvangen?
Als het e-mailadres niet juist werd ingegeven tijdens de bestelling zal de e-mail niet aankomen.
In dit geval neemt u best even contact met ons op zodat wij u de link kunnen bezorgen.
Helaas gebeurt het dat bestellingen beschadigd worden tijdens transport.
We hebben gedetaileerde foto’s nodige van onderstaande dingen:
- Gedetaileerde foto’s van het pakje zoals je het ontvangen hebt (de buitenkant, binnenkant en eventueel verpakkingsmateriaal). Het verzendlabel moet duidelijk zichtbaar zijn.
- De beschadigingen aan het product (krassen, deuken, scheuren,..)
De foto’s met uitleg mag je verzenden naar [email protected] of maak gebruik van het ‘Mijn bestelling is beschadigd’ formulier.
Deze foto’s zullen gebruikt worden om een klacht in te dienen bij de koeriersdienst.
Je kan tijdens de check-out ‘Ophalen in Temse‘ aanduiden. Eenmaal dat de betaling is ontvangen en het product is afgewerkt sturen we jou een e-mail voor een ophaling in te plannen.
Aangezien D3Deco Design nog momenteel een bijberoep is en geen winkel hebben zijn wij niet altijd thuis om uw bestelling af te geven.
Op dit ogenblik moet er altijd een afspraak gemaakt worden om bestellingen op te halen. Dit kan via e-mail of via Facebook chat.
Als er vooraf verwittigd wordt dat de bestelling zal afgehaald worden door een andere persoon is dit geen probleem.